7 Mart 2016 Pazartesi

-Bloody Mary

Ben çok gençken.Korku hayranı değilimdir.Her korku filmi izlediğimde, onun hakkında rüya görürüm.Neyse.Hikayem okulumda başlıyor.5. sınıftaydım,diğer çocuklarla serserilerle takılıyorduk.Şey, kızlar tuvaletinde bir kız Kanlı Mary hakkında konuşmaya başladı. Kız dediki, "Eğer tuvaletin bütün ışıklarını kapatırsan,kapıyı kilitlersen ve mum yakarsan ve 3 kere etrafında dönüp aynaya bakıp 3 kere Bloody Mary(Kanlı Mary) diyerek yansımanızın arkasına geçip kendini gösteriyor."
Bunun hakkında çok tedirgindim ama bunun yanlış olduğuna inanmak istedim.Fakat ben çocukken korkak kedi gibi korkaktım ve kızın dediği gibi yapmadım. Bütün ışıkları kapattım ama sabahtı ve odamaydım, tuvaletde değil.Mum aldım(Anneminkini aldım kendisi o sıra şekerleme yapıyordu) ve makyaj masamın aynasının önünde dönerek 3 kere Bloody Mary(Kanlı Mary) dedim.
Bunu yaparken gözlerimin hepsi kapalıydı ve açtığım zaman aynaya baktım,o orada duruyordu.Miğde bulandırıcı yağlı bir saçı vardı, gözleri içine göçmüş ve boyanmış kırmızı dudaklar..
Panik yaşadım. Arkama baktım ama bir şey yoktu ama aynaya bakınca hala orada duruyordu.Sonra o konuşmaya başladı.Ne dediğini anlamadım çünkü hiperven(?) olmaya başladım.Dizlerime çöktüm ve gece olana kadar orda kaldım. Cesaret toplayıp kalktığımda aynada kanlı el izleri vardı.Hemen o izleri sildim.
O gece izledndiğimi düşünmeye başladım, fakat gözlerimi açmayı red ettim. Benim kör(mecazi) annem bende yanlış bir şey hissetmedi.Her seferinde aynadan geçince Kanlı Mary'nin beni izlediğini düşünüyorum.Aynaya bakmayı red ediyordum.bir ay sonra aynaya baktım kendimi gördüm,odamda,başka bir şey yok. İç çektim ve yolumdan çıktığını için sevindim.O gece uyuyorken bir zil sesi duydum.Hiç böyle bir zil sesi duymamıştım.Sonra onun sesini tekrar duydum.Onun kelimeleri beynimin içinde yanıyor gibi.
"Sabahlara kadar uyuyan küçük çocuk
Tanışmamız tamamen berbat bir kader.
Belki kanın bedeninde bir leke olucak ve kemiklerin kırılacak
Bu zil çalıcak ama kimse kurtulamıyacak."
Gerçekten korkuyordum. Gözlerimi açmak için çok korkuyorum ama uyumadan kendimi tutamadım. Sonraki gece aynı şey oldu. Soktuğumun zili tekrar çaldı ve yine sesini durdum.
"Küçük kız önceden kim yatıyordu bu yatakta
Sen ölümün elinden kaçtın ama yine değil.
Benim yaşadığım aynı kaderi sende yaşıyacaksın
Tatlı kabuslar, tatlı kız yakında öleceksin."
Çok korkmuştum.O kadarki yerimde duramıyordum.Gözlerimi açtım ve oda boştu aynama baktım ve orda kan izleri vardı. Penceremi kapattım ve yeniden yatmaya çalıştım.Sonraki gün büyük annemin evine gittim. Bilgisayarı açtım ve Bloody Mary yazdım. Bir çok siteden değişik hikayeleri okudum. Hepsi çok korkunçtu ve bir den fazlaydı.Yalnız başıma ölmekten çok korkuyordum. Ben sadece 11 yaşındaydım! Hatta 10 buçuk!Büyük annemin bilgisayarı zıplamaya başladı ve kırıldı,Kanlı Mary'nin suratı belirdi ekranda(Korkunçlu karı).Bilgisayardan uzaklaştım ve büyük babamdan tamir etmesini istedim. Daha sonradan yeni bir bilgisayarı oldu.
Berbattım. Çok berbattım.Fakat kim bana yardım edecek? Onlar benim salak bir çocuk olduğumu güşünecek.Aynamı depoya attım ve yardım için umut aradım.Kimseye yaşadığım tecrubeleri anlatmadım taaki şimdiye kadar.5 yıl sonra bunlar oldu ve artık aynayla kendime bakamaz oldum.Asla aynanın arkasında duranlara bakmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder