7 Mart 2016 Pazartesi

-Paranormal

-Paranormal
Güzel bir gündü evde oturup bilgisayarımda oyun oynuyordum annem yemeğe çağırdı gelemezdim çünkü online oynanan bir oyunu durdurmak imkansızdı ne araysa oyunun üzerine pause işareti geldi neyse diyip yemeğe gittim annem odanın yanındaydı birşey söylemeden bana bakıyordu aşşağıdan ses geldi oğlum hadi yemeğe gel fakat nasıl annem yanımda hemen telefondan annemi aradım ve annem işte olduğunu söyledi o an ne yapacağımı bilemedim yanımdaki annemin gözleri sim siyah oldu ve kan ağlamaya başladı aşşağıdaki mutfaktan kulağımı rahatsız eden bağırma sesleri geldi hiç durmadan bunu bir insan yapamazdı odama koşarak geçtim ve kendimi kitledim hemen pencerenin önüne geçtim atlamayı denedim ve başardım atladım ama tam koşarak gidecekken annem önüme çıktı biryeremi gidiyorsun dedi o anda ne diyeceğimi şaşırdım hiçbirşey diyemedim gök yüzü bir anda karardı gecenin körü oldu yoldan geçen insanlar neden umursamıyordu gözümü kapattım rüyadır dedim tekrar açtığımda evdeydim hemen kapımı açtım, açmaz olaydım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder